Pàgina d'inici > Uncategorized > Formació per a pares i mares: “Tecnologia en pantalla: possibilitats i Xerradariscos”

Formació per a pares i mares: “Tecnologia en pantalla: possibilitats i Xerradariscos”

Tecnología en pantalla: possibilitats i Xerradariscos”

Els principals proveïdors dels recursos tecnològics que consumeixen els nostres fills som les famílies, per tant, és a nosaltres que correspon establir un consum racional i crític.

Per poder-ho fer, les famílies hem de comptar amb una formació específica, si no, difícilment podrem saber què escollim i què permetem.

Aquesta activitat és un espai de trobada realista i actual per fomentar un ús adequat de les noves tecnologies a l’entorn familiar.

Al final de l’activitat, els pares i mares tindran una informació completa per poder prendre decisions clau en relació a diferents pautes de consum a l’entorn familiar: tipus d’activitats, continguts, temps i lloc de connexió, etc.

A càrrec de Josep Antoni Ronda, tècnic informàtic i formador de la FAPAC

Data: Dijous 13 de març de 2014

Hora: 15 h.

Lloc: Teatre

US HI ESPEREM!!!

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: