Formació de pares: “Gestionant les emocions en el dia a dia”
Aquest dimecres 5 de febrer, al teatre de l’Escola, de 15:00h a 16:30h, i de forma gratuïta, tindrem amb nosaltres a la Terapeuta Gemma Badias per parlar-nos sobre “Gestionant les emocions en el dia a dia”. Ens parlarà de:
1.-Els tres cervells: instintiu, emocional i cognitiu
2.- Identificació i descripció de les emocions bàsiques
3.- Emocions primàries i secundàries
4.- L’escolta i l’atenció vers al meu estat emocional
5.- La gestió de les emocions
6.- L’empatia vers l’estat emocional dels altres.
I tot això perquè les emocions ens acompanyen des de l’inici de la vida: l’alegria, la tristesa, la por, la rabia, la tendresa…. Habiten en el nostre cos i ens fan possible l’autoregulació i la interacció amb el món que ens envolta. L’escolta del propi cos ens possibilita entrar en contacte amb les nostres emocions, utilitzant-les com a eines d’autoconeixement per al nostre benestar personal. La connexió emocional també ens permet sentir empatia vers als altres i fa possible la solidaritat i l’ajuda mútua.
Inscripcions: envieu un correu electrònic a ampajblume@gmail.com amb el vostre nom, telèfon i mail de contactre, nom i curs del nen.